Eerste paar dagen in Amerika! - Reisverslag uit Halcyon, Verenigde Staten van Simon Rheeden - WaarBenJij.nu Eerste paar dagen in Amerika! - Reisverslag uit Halcyon, Verenigde Staten van Simon Rheeden - WaarBenJij.nu

Eerste paar dagen in Amerika!

Blijf op de hoogte en volg Simon

11 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Halcyon

Na een goede reis met een paar hindernissen, zijn Tiuri en ik zondag samen aangekomen op de campus. Tiuri is mijn kamergenoot en komt ook uit Nederland! De coach had ons opgehaald van het busstation in Montgomery, en reed ons naar de campus toe. We hebben daarna nog boodschappen gedaan met de coach en met zijn vrouw in de Walmart. Zo'n grote winkel heb ik nog nooit gezien. Maandag moesten we even langskomen in zijn kantoor om gedag te zeggen en zijn ook de andere gasten uit ons team geariveerd. Eddie en Braxton zijn onze kamergenoten en komen uit Alabama zelf. Gelukkig heeft Eddie een auto dus kunnen we makkelijk naar de Walmart. Dinsdagochtend kregen we eerst de kleren uitgereikt. Van alles minstens vijf paar, en schoenen en slippers. Alles van Nike. Echt te bizar. Het was dinsdag dik 39 graden en heel de dag zon dus dat was wel even wennen. Daarna hebben we foto's gemaakt, individueel en als team en die zullen snel op de site van de AUM verschijnen! Daarna hadden we medische keuring, waar alles werd opgemeten en opgeschreven. Dit duurde wel anderhalfuur, maar ik denk wel dat ze tevreden zijn. Daarna gingen we zwemmen en in het bubbelbad. Het is hier echt heel mooi. In de avond zijn we met 8 gasten nog een balletje wezen trappen en zodra je buiten stapt begin je al te zweten. Woensdagochtend lagen er geen ballen op het veld en hebben we twee uur lang alleen maar looptrainingen gedaan. We begonnen al om 6 uur in de ochtend, maar je moet er al om kwart voor 6 zijn. Het motto van de coach is, If you're not early, than you're late. Van de gasten die er vorig jaar al waren, kan je de coach beter niet boos maken. Om 11 uur hadden we een training met veel sprintoefeningen en een paar 4 tegen 2 positiespelletjes. Er was een internationale dag, dus wij moesten nog allemaal prikken halen en papieren invullen. Om 7 uur in de avond speelden we 11 tegen 11. En bij de eerste de beste voorzet scoorde ik bij mijn eerste balcontact na een prima voorzet van Tiuri! De toon was gezet. Heel veel Amerikaanse gasten waren toch wel wat minder, maar ik merkte wel dat de tweede, derde, en vierde jaars ons wel gelijk waardeerde. Uiteindelijk verloren we met 3-1. Vanochtend had ik materiaal dienst dus moest ik er al om half zes zijn en hebben we anderhalf uur hardgelopen. Ik heb nog nooit van me leven zoveel spierpijn gehad. Om 11 uur gaan we weer trainen, en vanavond om 7 uur weer 11 tegen 11. Dinsdagavond spelen we de eerste oefenwedstrijd tegen de beste school van Alabama! Ik ben benieuwd, ik hoop dat ik in de basis start!

  • 11 Augustus 2016 - 16:33

    Julia:

    We hebben je verslag gelezen. Het geeft een heel duidelijk beeld! Super!

  • 11 Augustus 2016 - 17:38

    Els:

    Nice! Dat klinkt gelijk al hartstikke leuk begin. Alvast veel succes bij je eerste oefenwedstrijd. Groetjes

  • 11 Augustus 2016 - 18:57

    Loef En Esther:

    Ha Simon,
    Wat leuk om je eerste verslag te lezen. Het klinkt allemaal
    heel goed. Geniet van alle eerste indrukken en wij duimen mee voor die plek
    in de basis!
    Liefs,
    Loef en Esther

  • 11 Augustus 2016 - 18:59

    Astrid:

    Wat spannend allemaal en hard werken ook zo te horen!! We gaan het graag volgen Simon!!
    Take care, succes en geniet van alles!!
    X

  • 11 Augustus 2016 - 19:00

    Hannes:

    Het klinkt echt geweldig, ben nu al benieuwd naar het volgende verhaal!

  • 11 Augustus 2016 - 19:05

    Saskia:

    Leuk om te lezen hoe je eerste dagen zijn gegaan Simon

  • 11 Augustus 2016 - 19:07

    Saskia :

    Succes met de voorbereidingen voor as dinsdag! Groetjes uit Numansdorp

  • 11 Augustus 2016 - 19:21

    Jantine:

    Super Simon. Heel veel plezier en succes gewenst.

  • 11 Augustus 2016 - 19:22

    Mark Janssen (Jimmy's):

    Top Simon!!.....
    Ik hoop dat je je droom waar kan en gaat maken.
    We zijn nu al je grootste fan!!
    Succes!!!
    Groeten uit Koud en nat Nederland.
    Mark (Jimmy's)

  • 12 Augustus 2016 - 10:25

    Margaretha :

    Hoi, jouw personal trainer is ook toegevoegd aan je mailinglist!
    Ook ik ga je fantastische sportverhalen volgen.
    Wat mij verbaast dat ondanks Alle looptrainingen je toch spierpijn hebt!!
    Laat me weten hoe de Maverick test gegaan is!
    Heel veel plezier en ga er ook van genieten.
    Margaretha

  • 13 Augustus 2016 - 14:23

    Ingrid:

    Wat leuk om te lezen! Klinkt als een voetbalwalhalla, alleen maar bezig zijn met je conditie , trainen en voetballen. Enjoy it!

  • 13 Augustus 2016 - 22:36

    Opa:

    Geweldig, je eerste verhaal. Wij zien met spanning je eerste wedstrijd op dinsdag tegemoet en hopen dat je in de basis staat!

  • 15 Augustus 2016 - 14:08

    Minjon Van Loo:

    Sooweeh! Dat is niet voor poessies dus ..en dan ook nog wennen aan die extreme hitte in combinatie met de inspanning (en natuurlijk aan die rare Amerikanen :) Leuk om je te volgen!! grtjs Minjon

  • 16 Augustus 2016 - 19:54

    Timo Fransen:

    Succes Simon, toppie om te lezen !!

    Wat een gemis bij Jimmy's hahaha !

    Zet hem op

  • 18 Augustus 2016 - 23:03

    Oma:

    Ha die Simon, leuk dat je zo schrijft. Dit is gemakkelijkere terugschrijven. Ik lees dat je spierpijn had! Hard werken daar dus in Amerika. Gaaf he, zo'n Walmart. Je weet niet wat je ziet. Heb je de wapens ook gezien? Kan je daar gewoon kopen. Dat maakte veel indruk op ons. En alles is groot/ groter en groots! Vooral een kleine cola.
    Hoe was je eerste wedstrijd? Mocht je in de basis staan? Hebben jullie gewonnen en tegen wie moesten jullie?
    Wij zijn vandaag teruggekomen van vakantie. We hadden kadootjes gekocht voor Noa en Mirjam. Dat gaan we morgen brengen. Groetjes, oma en Peet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Halcyon

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Januari 2017

Drie super weken met Mark!

10 December 2016

Thanksgiving en finals!

06 November 2016

Laatste wedstrijd en de presidentverkiezingen

08 Oktober 2016

Al 3350 km gehad!

20 September 2016

Vijf wedstrijden in tien dagen!
Simon

Ik ben Simon van Rheeden, 19 jaar oud en ik kom uit Oud-Beijerland. Ik voetbal voor de Auburn University Montgomery. Hier hou ik bij waar ik allemaal ben geweest!

Actief sinds 04 Aug. 2016
Verslag gelezen: 994
Totaal aantal bezoekers 9914

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: